پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 204871
در چهارمحال و بختياري؛a
خديجه ربيعي فرادنبه و علي کاظمي باباحيدري بهارستاني شدند
تاریخ انتشار : 1395/02/11 09:52:09
نمایش : 1161
رئيس ستاد انتخابات چهارمحال و بختياري گفت: خديجه ربيعي فرادنبه از بروجن و علي کاظمي باباحيدري از حوزه فارسان، کوهرنگ، کيار و اردل راهي مجلس دهم شدند.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار خدابخش مرادي رئيس ستاد انتخابات چهارمحال و بختياري در گفت‌وگو با جهانبين نيوز؛ اظهار کرد: خديجه ربيعي فرادنبه از حوزه انتخابيه بروجن، با کسب ۲۲ هزار و ۲۷۵ رأي از مجموع ۴۱ هزار و ۲۵۳ آراي مأخوذه به‌عنوان نماينده مردم در حوزه انتخابيه بروجن در مرحله دوم انتخابات به مجلس شوراي اسلامي راه يافت.

وي با بيان اينکه سرنوشت انتخابات در حوزه فارسان، کوهرنگ، کيار و اردل نيز در دور دوم تعيين شد تصريح کرد: علي کاظمي باباحيدري با مجموع ۵۱ هزار و ۵۸۸ رأي از مجموع ۸۰ هزار و ۳۶۷ رأي در اين حوزه انتخاب و راهي مجلس شد.

رئيس ستاد انتخابات چهارمحال و بختياري خاطرنشان کرد: علي نادري‌فرد در حوزه انتخابي بروجن با ۱۸ هزار و ۹۷۸ رأي و قدرت‌الله حمزه در حوزه شهرستان‌هاي اردل، فارسان، کيار و کوهرنگ با ۲۸ هزار و ۷۷۹ رأي از حضور در مجلس شوراي اسلامي باز ماندند.
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html